Utilizamos cookies no nosso site, próprios e de terceiros, para garantir o funcionamento adequado e oferecer continuamente a melhor experiência de navegação. Ao continuar a navegar, consideramos que aceita a nossa política de cookies.

   Saber máis - Aceptar.
Mondra

MONDRA

Tradicional e Electrónica. (GZ)
Venres 22 de setembro – 16.00h PT | 17.00h GZ - 40´ – Paseo da Corredoira (Tui).
*Aberto ao público xeral

Seispés Producións Creativas | info@seispes.com

 

É artista, cantor, bailarino e professor no domínio da música tradicional galega. Como artista solo, em 2022, lançou a sua carreira e o seu primeiro tema, Aghrúuu, que conta com mais de 12.500 visualizações entre YouTube e Spotify. Encontra-se neste momento a produzir o seu primeiro álbum de estúdio, num projeto multidisciplinar que integra música, moda, dança e audiovisual, e que contará com 12 temas originais entre música tradicional e eletrónica. Este trabalho conta com a participação de produtores como Berto, Juait, Peter Petrowski, Juanjo Abella ou Lucas Decenti; e com a colaboração de grandes artistas galegos como Fillas de Cassandra, Guadi Galego ou Rabelo. A obra aborda temas relevantes como sexualidade, violência, saúde mental, bem-estar emocional, defesa da própria cultura ou empoderamento da juventude.

Conteúdo relacionado
Por algún motivo no se a completado la carga del carrusel, pincha el botón recargar para intentarlo de nuevo.

Recargar

PATROCINAN

COLABORAN

Feira MUMI

O MUMI é un encontro que convoca a profesionais do sector musical e cultural galego e portugués co obxectivo de crear unha ponte de ida e volta real e estable para as nosas músicas. A feira reunirá a artistas/bandas, promotoras, empresas de management, festivais, discográficas, empresas de servizos e producción, etc. para compartir ideas, crear sinerxias sólidas, establecer novas redes de contacto e coñecer novas propostas en primeira persoa.

Feira MUMI

O MUMI é um encontro que reúne os profissionais do sector musical e cultural galego e português com o objectivo de criar uma ponte de ida e volta e estável para as nossas músicas. A feira reunirá astistas/bandas, promotoras, empresas de management, festivais, editoras, empresas de serviços e produção, etc. para partilhar ideias, criar sinergias sólidas, estabelecer novas redes de contacto e conhecer novas propostas na primeira pessoa